Emre Aydın – Git

Aralık 8, 2006 at 11:32 pm (Bedava Mp3, Lyrics, music, Şarkı Sözleri)

Git gideceksen bekleme
Farklı değilsin sen de
Gideceksen bekleme

“Adam olmaz” dedin senden
“Adam nedir” dedim içimden
Fark etmezdi değişseydim
Güvenseydim ya da salıverseydim

Git gideceksen bekleme
Farklı değilsin sen de
Gideceksen bekleme

Git gideceksen bekleme
Başka bir şey söyleme
Gideceksen bekleme

“Artık olmaz” dedin senle
“Çok eskitti beni bu hikaye”
“Tamam” dedim “tamam kabul”
Laf anlatılmaz ki gerçeğe

Ben üşümem sen geç beni
Sıkı giyin kandırma kendini
Bir şairin şiirinden ibaret
Tüm bildiğin büyük ihtimalle..

26 Yorum

  1. ((((duygu)))) said,

    yaa zaten bayılıyorum bu adama bu sarkısıyla daha cok bayılmaya basladım super bı sarkı onu cooooook sevıyorummm

  2. adem yurtsever said,

    Emre aydın – Böyle şarkılar yaptığın için teşekkürler. Başarılarının devamı dileğiyle…

  3. emre said,

    emre aydının butun mp3leri bilgisayarımda var çok güzel bütün arkadaşlarla dinliyoruz içiyopruz

  4. angelll said,

    ya ilk defa bu kadar cok bi sanatciyi sarkisini dinliyom … emre aydin süpersin afili yanlizlikla büyük bi basari yakaladin .. git adli sarkinlada basarin devam ediyo bu iki sarkiyi bizlere sevdirdiin icin sana cok tks ederim…..

  5. hasan_zehra said,

    ben hasan bu şarkıyı zehram – bana dinletti ve onu ve emre aydını çok seviyorum aşkım zehra mersin

  6. mawish said,

    aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmsanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. mawish said,

    aşığım sana ya bitanem bnmmmm seni çok sewiyorummmmmm noluurrr bu yorumları okuyosann bnm msn mi ekle yalvarırımmm! yalova_guzeli_b@htmail.com kib bysss

  8. papatya said,

    Git çok başarılı bir parça olmuş gerçekten tebrikler! Belkide birçok insanın yaşadıklarını dile getiriyor olmalı dimiii! Emre Aydın bu anlamlı sözler için çok thanks =)

  9. emoşşşşşşşşş_17 said,

    kendisine ve bu şarkısına hayranım umarım bir gün bir yerde karşılaşırız….

  10. ali said,

    tek kelime süpersin aşkımla bizim şarkımız oldu resmen bu arada emoşumu çoook seviyorum tabi ki senide seviyorum…….. CANIMSINIZ………..

  11. yaramaz said,

    seni seviyoooooooooorrrrrrrruuuuuuuummmm emre aydın

  12. gamze said,

    tek kelimeyle muhteşemmmmmmmm süper ötesi

  13. nehir said,

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu adama bitiyorum ben ya

  14. celal said,

    kızlar biz T.A.C.grubu gelin sizlerde gruba katılın büyüyelim…..!!!

  15. sezer said,

  16. ceren said,

    bende emre aydını o kadar çok seviyorumki tabi bütün şarkılarınıda çooooooooooook seviyorum diğerleri gibi bu şarkısıda çok güzel

  17. serap said,

    süper bi şarkı yha bu kadar olurrrr onun yaptığı herşey güsel zatn ne yapsada yakışıoooooooooooooooooooo

  18. ilyass said,

    arkadaşlar bu çocuk süper söylüyo şarkıları mükemmel nasıl indirebilirim emre aydının sarkılarını

  19. rockgirl_seboist-mrw said,

    ya emre aydın a hastayım ya süper hem çok güsel yorumluo şarkıları hem de çok yakışıklı şebnem ferahla düert yapmalılar bir an önce çok güsel olur eminim:D:D:D

  20. evanescence said,

    ya gerçekten süper bir şarkı , dinlemeye değer

  21. demet said,

    çok yakışıklı ve karizmatik birisi

  22. ilayda said,

    harika bir şarkı.çok beğendim.daha harikası olamazdı.yenilerini sabırsızlıkla bekliyorum.bu şarkı başarını kutluyorum.

  23. lara said,

    Ya ben bu adama bitiyorum şarkıların süper sen bitanesin yaaa

  24. esra said,

    emre aydın süpersin sana bayılıyorum

  25. özlem said,

    emre aydının şarkılrına bayılıyorum ve kendiside ok yakışıklı sadece ona başarılar diliyorum

  26. esra said,

    emre aydının git şarkısına bayılıorum ben………

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

